Etkinlik Hizmetleri

Prizma Etkinlik Risk Yönetimi, etkinliğinizi zamanında ve bütçe dahilinde gerçekleştirmenize yardımcı olarak, zor olabilecek durumların belirlenmesini ve yönetilmesini sağlar. Bu, aşağıdakiler yoluyla elde edilir:

  • Yerel ve ulusal mevzuat çerçevesinde ve gerekliliklerinin etkilerini yorumlar ve tavsiyelerde bulunur
  • Güvenlik politikalarını ve prosedürlerini geliştirir veya gözden geçirir, tavsiyelerde bulunur ve gerektiğinde değişiklikleri uygular
  • Acil Durum ve Acil Durum Planları Geliştirir veya Gözden Geçirir (İş Sürekliliği)
  • Risk Değerlendirmeleri ve Yöntem Açıklamaları Geliştirir veya Gözden Geçirir
  • Stand Planlarını ve Tasarımlarını İnceler ve Değerlendirir
  • Etkinliğin Sağlık ve Güvenlik Uyumluluğunu Yönetir
  • Kat Yöneticileri aracılığıyla inşa sürecini yönetir
  • Kazaları ve olayları araştırır  
  • Mekan, Yerel Yönetim ve Müteahhitler dahil olmak üzere harici kurumlarla bağlantı kurar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir